Samsung WF70F5ECQ4W/EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF70F5ECQ4W/EN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Sara 13-01-2017

Fijne wasmachine die goed wast

Geschreven voor: Samsung WF70F5ECQ4W/EN

Binnen zes jaar ging onze Siemens stuk, dus proberen we een Samsung.

Vooralsnog tevreden, maar de wasmachine is niet stiller of sneller dan de vorige (die in dezelfde prijsklasse viel). Het centrifugeren valt ook enigszins tegen, dus we centrifugeren soms nog een keer extra.

Wel veel opties en het is fijn om veel verschillende opties in te kunnen stellen.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Veel mogelijkheden
  • Grote opening

Minpunten

• Lawaai bij centrifugeren

Andrea 29-12-2016

Super wasmachine van Samsung eco bubble systeem

Geschreven voor: Samsung WF70F5ECQ4W/EN

De wasmachine werkt super goed.
Ik ben er enorm blij mee.
Was de kleren schoon en droog.
Kwa onderhoud ook super makkelijk.
De wasmachine is vrij stil.
De wasmachine is zuinig
Ik heb geen moment spijt van deze aankoop en ik raad iedereen deze wasmachine aan.

Pluspunten

• service
  • Makkelijk in gebruik
  • Stil
  • Wast schoon en droog
  • Zuinig

Nelly 08-01-2016
Geschreven voor: Samsung WF70F5ECQ4W/EN

Heb deze machine nu 4 maanden in bezit en ben er achteraf toch wel blij mee. Ik gebruik veel hetzelfde programma (dagelijkse was) dit duurt op 30 graden een uur. Makkelijk is ook de zeer korte was van 15 min. voor alleen even uitspoelen.Er kan lekker veel was in(7kg) dus dat scheelt weer extra wassen.Hij wast ook super schoon en kreukt veel minder.Is redelijk stil.

Nelly 19-09-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5ECQ4W/EN

Heb eergister deze machine gekocht maar heb er nu al spijt van.De wastijd is heel erg lang, 3uur voor een wasje die er bij mn vorige machine 45min. 30 graden over deed.Nu ik de handleiding aan het doorlezen ben blijkt dat 117 min. de kortste tijd is. Hoezo ENERGIEZUINIG????????????

ramona1974 13-06-2014
Geschreven voor: Samsung WF70F5ECQ4W/EN

Mooie machine en je was komt er inderdaad minder gekreukeld uit. Alles wijst zich vanzelf en er past lekker veel in. Heb hem zelf voor €449 besteld bij wasmachinestore.nl, zag die er hier niet bijstaan.

Daphne7777 24-05-2014
Geschreven voor: Samsung WF70F5ECQ4W/EN

Super mooie wasmachine qua design je hoort hem helemaal niet met het draaien van de was! altijd een miele wasmachine gehad maar ik moet zeggen na een paar dagen gebruik wil ik niet anders, alle aspecten van dit model zijn super duidelijk en prachtig qua gebruik, vooral de de wasmachine aandoen met het digitale scherm!!! een 10 geef ik mijn nieuwe wasmachine